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financial literacy for credit unions

Lleve KidVestors a su aula

Capacitamos a los estudiantes con nuestra plataforma de educación financiera integral y adaptada a sus necesidades, al mismo tiempo que les brindamos recompensas monetarias. Al asociarse con nosotros, no solo puede cultivar clientes para toda la vida, sino también mantener los depósitos donde pertenecen por derecho: en su institución.

Estamos entusiasmados de colaborar y apoyar las aulas, los programas extracurriculares, las escuelas y los distritos para garantizar el cumplimiento y ayudar a los estudiantes a cumplir con los cursos de educación financiera requeridos y, al mismo tiempo, ahorrar a los educadores un tiempo precioso.

También,No hay educación financiera formal para los profesores.¡El de ella es obligatorio! Entendemos las demandas de los educadores y nos esforzamos por hacer que la integración de la educación financiera en el plan de estudios sea un proceso fluido y eficiente.

En una era donde las decisiones financierasLas finanzas desempeñan un papel cada vez más crucial en la configuración del futuro, no se puede subestimar la importancia de impartir conocimientos financieros a nuestros estudiantes. El plan de estudios de KidVestors está diseñado para abordar esta necesidad de frente, ofreciendo un marco integral y atractivo que permite a los estudiantes navegar por el intrincado mundo de las finanzas personales con confianza y competencia.

Educación financiera para niños y adolescentes. Donde los estudiantes aprenden finanzas y reciben dinero mientras lo hacen.

Engage the Next Generation Early: Reach young students who haven’t yet committed to a financial institution, positioning your credit union as their first choice when they’re ready to bank.

Connect with Parents: With 91% of parents wanting a youth bank account, partnering with KidVestors allows credit unions to connect with parents who are key decision-makers.
 
Leverage Educational Resources: Credit unions can tap into KidVestors' fun, gamified financial education platform without needing to integrate or white-label, (still optional) providing value without heavy lift.
 
Boost Deposit Growth: Through KidVestors' "Earn While You Learn" feature, credit unions can see an increase in deposits from students as they engage with the platform.
 
Expand Reach Through Schools: KidVestors' relationships with schools amplify your credit union’s visibility, helping to build future membership by staying top of mind for students.
 
Stay Relevant for Future Banking Needs:
By partnering with KidVestors, credit unions can be the go-to choice when students are ready to open their first checking account, get a debit/credit card, or apply for a loan.

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financial literacy for credit unions
Prominent Logo Placement And...
  • Brand Exposure to Gen Z, Gen Alpha, and Millennials

  • Access to a Growing Market of Parents and Educators

  • Increased Trust and Credibility

  • Association with Financial Literacy Education:

Empower Your Community By Collaborating With KidVestors

Financial literacy for kids and teens

73%

Of KidVestor students identify as Black, Hispanic/Latino, Asian, or Indian

Carrying out our mission of Financial Inclusion for All, we create culturally relevant content that resonates with diverse audiences.

60%

Of students are between 12-18 yo.

While we serve all students, we place special emphasis on preparing older students, closer to graduation, with practical tools and financial skills to ensure they are ready for the real world.

55%

Financial literacy improvement rates

Thanks to our unique approach to teaching finance in a fun, relatable, and easy-to-understand way, our students are achieving an impressive 55% improvement from pre- to post-assessment.

¿Aún necesitas ayuda?

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